Égvilág-Gyilkosok szektája

2015.10.25 07:38

Sziasztok, én Laura vagyok! A mai könyvkritika tőlem származik. Őszintén szólva Licica Trosi könyvét olvasva felmerült bennem a kérdés, hogy ez vajon tényleg érdekel engem? Ez egy fantasy könyv, erre már a címből is rájötettek, gondolom. Számomra azonban túl sok benne a vér és az ölés. Gyakrolatilag erről szól az egész könyv. Oké, izgalmas és kalandos, de ... mégsem az én stílusom. Mindenképp fiúknak ajánlanám, és tizenhat éven felülieknek, ugyanis kisebbekre lehet, hogy még rossz hatással is van.  De ez csak az én véleményem, szerintem nem nekem kellett volna elolvasnom a könyvet, hanem valamelyik fiúnak a csapatból. De mindegy, ez már lényegtelen. A fontos az, hogy a Licia Trosi könyvekért rajongók (akik már elmúltak legalább tizenöt évesek!) odalesznek érte, nekik mindenképp ajánlom. Aki pedig még nem olvasta Licia Trosi többi könyvét, azoknak is ajnálom, mert abban lényegesen kevesebb az ölés, és a halál.

"-Fel kell égetned a hidakat, Dubhe...
Yeshol felállt, és hosszú léptekkel járkálni kezdett a dolgozószobában.
- Azt akarom, hogy öld meg azt a kölyköt, Jennát.
Dubhe jéggé dermedt."

Számomra ez most tízből hat pont.

Vissza

Elérhetőség

Könyvespolc

© 2015 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode